Laat jouw klant niet aan zijn lot over.

Hoe kan jouw prijs de klant helpen beslissen?

Maak de waarde overduidelijk

Beantwoord aan de verwachtingen van de klant.

Presenteer aantrekkelijk

Gebruik prijspsychologie om de klant te activeren.

Communiceer doordacht

Laat de klant zelf inzien dat het de prijs waard is.

Hoop niet langer dat de klant de juiste beslissing neemt,

communiceer jouw prijs op een manier die verkoopt.

0%
heeft een tijdrovend offerteproces

Offertes vragen tijd. Tijd die je amper kan missen. Duurt het proces te lang? Dan zorgt dit voor frustraties bij jou, maar zeker ook bij jouw klant.

0%
presenteert de prijs saai en droog

Een standaard offerte met een omschrijving en de prijs… het spreekt niet aan. Terwijl jouw offerte net dient om de klant te overhalen.

0%
communiceert te technisch naar klanten

Je zegt de klant wat jij gaat doen. Terwijl de klant vooral wil weten wat het hem gaat bezorgen. De klant zoekt voordelen, ervaringen en impact.

Groei is onvermijdelijk

met een doeltreffende prijscommunicatie.

strever-prijscommunicatie-offerte

Jouw offerteproces verloopt snel en klantgericht.

  • Je hebt een gestroomlijnd en efficiënt offerteproces
  • Je gebruikt een automatische tool om offertes op te stellen
  • Je stuurt een offerte die gepersonaliseerd is voor jouw klant
  • Je hebt een systeem om offerteaanvragen makkelijk op te volgen

Je communiceert professioneel, waardevol en aantrekkelijk.

  • Je volgt een tactvol communicatieplan voor prijswijzigingen
  • Je presenteert een aanbod dat voordelen, ervaringen en impact benadrukt
  • Je hebt een filter voor klanten die puur op prijs kopen
strever - prijscommunicatie - prijszetting - prijs
strever - prijscommunicatie - prijszetting - prijs

Jouw aanbod heeft maar één doel, en dat is verkopen.

  • Je hebt een visueel aantrekkelijke offerte, bestelbon of prijspagina
  • Je stelt een aanbod voor dat inspeelt op de logica en emoties van de klant
  • Je gebruikt een laagdrempelige methode om de klant van je te laten kopen

Communiceer je prijzen doeltreffend

Onze samenwerking in 3 stappen:

1. Dieptegesprek

We hebben het in detail over jouw doelgroep, markt, concurrenten, producten en diensten.

2. Analyses & Onderzoek

STREVER gaat aan de slag met de gegevens uit het dieptegesprek en zoekt uit hoe we jouw prijscommunicatie doeltreffend inzetten om meer te verkopen.

3. Resultaten

We bespreken hoe je de resultaten praktisch kan gebruiken en hoe je de automatische tool gebruikt om jouw offertes op te stellen.

Onze klanten,

We gaan tot ver na de komma voor hun resultaten.
  • Nomi 1Kenobi - Naomi Prijs Strever

    STREVER’s aanpak is rechttoe rechtaan. Robin zegt waar het op staat zonder het ingewikkeld te maken.

    Naomi Leboy
    NRartworks
  • Leafy Britt Prijs Strever

    De samenwerking met STREVER was de perfecte mix van aansturing en ondersteuning.

    Britt Laeremans
    Leafy
  • Move4Life Sven Prijs Strever

    STREVER ging recht naar de kern van het probleem en wist de oplossing meteen duidelijk over te brengen.

    Sven Beyens
    Move4Life
Prijszetting

Laten we je prijscommunicatie op punt zetten.

Het start met een gratis gesprek.

Bekijk ook:

Kostprijsberekening

Wat kost het je om jouw product of dienst aan te bieden?

Lees meer

Prijszetting

Hoe kunnen we jouw onderneming meer laten opbrengen?

Lees meer

Gratis prijstest

Laten we kijken hoe goed het met jouw prijs gesteld is.

Lees meer