Genoeg vertrouwd op je buikgevoel

Wat is jouw klant bereid te betalen?

Creëer het gepaste aanbod

Stem jouw aanbod specifiek af op jouw doelgroep.

Bereken een correcte prijs

Laat jouw aanbod optimaal opbrengen.

Bepaal een doeltreffende prijsmethode

Achterhaal op welke manier klanten van je willen kopen.

Laat geen geld op tafel liggen,

jouw prijzen horen doordacht en berekend te zijn.

0%
heeft geen duidelijk doel voor de prijs

Wil je marktaandeel veroveren, naamsbekendheid creëren of net winst maximaliseren? Afhankelijk van het doel verschilt de prijsstrategie die je gebruikt.

0%
kijkt vooral naar concurrenten

Jij kijkt naar de concurrenten en zij kijken naar jou… hoewel jullie niet 100% hetzelfde aanbieden. Ieder heeft zijn meerwaarde, ieder heeft zijn prijs.

0%
onderscheidt zich met kwaliteit en service

“Kwaliteit” en “service” zijn lege woorden geworden. Te weinig ondernemers weten waarom hun klanten écht kopen. Laat staan wat ze ervoor willen betalen.

Groei is onvermijdelijk

met een correcte prijszetting.

strever-prijszetting-doel

Je prijs draagt bij aan het doel van je product

  • Je hebt een duidelijk doel voor je product binnen jouw onderneming
  • Je gebruikt een doordacht verdienmodel dat omzet maximaliseert per klant
  • Je vraagt een prijs die afgestemd is op jouw doel en verdienmodel

Je aanbod is exact afgestemd op je doelgroep

  • Je hebt jouw doelgroep precies omschreven
  • Je doorgrondt de verschillende klantenprofielen
  • Je creëert een aanbod specifiek voor hun noden
  • Je hebt een aanbod naargelang hun beschikbare middelen
strever-prijszetting-doelgroep
strever-prijszetting-winst

Jouw prijs is correct, winstgevend en op maat van je product

  • Je hebt een prijs die de waarde van je product reflecteert
  • Je bent 100% zeker dat jouw prijs winstgevend is
  • Je hebt een prijs die specifiek voor jouw product berekend is

Bepaal jouw prijzen doordacht

Onze samenwerking in 3 stappen:

1. Dieptegesprek

We hebben het in detail over jouw product, waarde, doelgroep, concurrentie, markt en kosten.

2. Analyses & Onderzoek

STREVER gaat voor je aan de slag, zoekt uit hoe we jouw aanbod best samenstellen, bepaalt correcte prijzen en gaat op zoek naar een geschikte prijsmethode.

3. Resultaten

We bespreken hoe je de resultaten praktisch kan inzetten en hoe je de automatische tool gebruikt om jouw prijzen te berekenen.

Onze klanten,

We gaan tot ver na de komma voor hun resultaten.
  • Nomi 1Kenobi - Naomi Prijs Strever

    STREVER’s aanpak is rechttoe rechtaan. Robin zegt waar het op staat zonder het ingewikkeld te maken.

    Naomi Leboy
    NRartworks
  • Leafy Britt Prijs Strever

    De samenwerking met STREVER was de perfecte mix van aansturing en ondersteuning.

    Britt Laeremans
    Leafy
  • Move4Life Sven Prijs Strever

    STREVER ging recht naar de kern van het probleem en wist de oplossing meteen duidelijk over te brengen.

    Sven Beyens
    Move4Life
Prijszetting

Laten we jouw prijzen bepalen.

Het start met een gratis gesprek over jouw prijzen.

Bekijk ook:

Kostprijsberekening

Wat kost het je om jouw product of dienst aan te bieden?

Lees meer

Prijscommunicatie

Hoe communiceren we doeltreffend met je doelgroep over jouw prijs?

Lees meer

Gratis prijstest

Laten we kijken hoe goed het met jouw prijs gesteld is.

Lees meer