Diep vanbinnen voel je dat je jouw klanten veel te bieden hebt, maar voorlopig zien ze jouw meerwaarde slechts beperkt in of blijf je op jouw honger zitten. Je kan zoveel meer voor hen betekenen. Maar lukt dat wel op de manier waarop je nu tewerk gaat?
Je wil een impact nalaten op de levens van je klanten en grote problemen voor hen oplossen. Je wil een aanbod dat helemaal aansluit bij wie je bent en waarvoor je staat. Je wil jouw missie concreet in de wereld zetten en overvloed ervaren in jouw inkomsten.
Zodat jij perfect weet hoe je ernaar toe kan werken.
Zodat je die volledig kan doortrekken in jouw aanbod
Zodat je zonder zorgen kan loslaten van wat “normaal” is in je markt.
Waarmee jij de hoogst mogelijke impact nalaat op je klanten.
Zodat je geen zorgen hoeft te maken over je financiën.
Zodat jouw aanbod voelt als thuiskomen.
Voel je dat je nog meer impact kan nalaten, maar niet op de huidige manier? Zoek je diepgaande voldoening en waardering voor je werk?
In deze eerste fase werken we in 2 sprintdagen zij aan zij om jouw waardegedreven aanbod vorm te geven.
Deze inzichten vertalen we daarna naar een sterk waardegedreven aanbod. We trekken jouw kernwaarden en kernkwaliteit volledig door in jouw werkwijze en klantbeleving en bepalen hoe we jouw waardegedreven aanbod gaan meten en evalueren doorheen de tijd.
Eens het waardegedreven aanbod op punt staat, kunnen we jouw waardegedreven prijszetting hierop afstemmen. Hierbij bepalen we de prijs in verhouding met de meerwaarde die je bezorgt, en niet zomaar tegenover het aantal uren dat je besteedt.
Zo bekomen we de nodige informatie om jouw waardegedreven prijszetting vorm te geven.
Met al deze informatie gaat STREVER voor je aan de slag om het in één samenhangend geheel te gieten. We willen er zeker van zijn dat alle stukjes van jouw Waardig Werk strategie mooi in elkaar passen.
Daarna komen we jouw Waardig Werk strategie uitgebreid aan je voorstellen. We overlopen de analyses en onderzoeken die we samen doorlopen hebben, de conclusies die we daaruit konden trekken en jouw plan van aanpak omtrent jouw nieuwe waardegedreven aanbod en prijszetting.
In stilte verkopen? Dat is niet zo’n goed plan! Daarom gaan we samen aan de slag om jouw waardegedreven aanbod succesvol in de markt te zetten.
We bespreken hierbij technieken om jouw marketing en verkoop aan te pakken, met een duidelijke focus op meerwaarde communicatie.
Gedurende 6 maanden na de oplevering van jouw Waardig Werk strategie behoud je nauw contact met STREVER. In verschillende coaching gesprekken evalueren we de resultaten en bekijken we hoe we jouw waardegedreven aanbod en prijsstrategie verder kunnen optimaliseren.
Ik vond het traject heel waardevol, het heeft me veel helderheid gegeven over mijn kostprijs, verkoopsprijs en meerwaarde. Door die meerwaarde duidelijk in kaart te brengen en door te trekken in mijn aanbod en prijszetting, sta ik nu ook gesterkt in mijn positie naar klanten toe.
In verschillende uitgebreide gesprekken viel het me meteen op dat Robin sterk en diepgaande vragen stelt. Daardoor kan hij op heel korte tijd de correcte analyses maken en omzetten in hands-on, concreet advies. Bovendien vertaalden we dit naar een aanbod dat mijn meerwaarde volledig reflecteert.
Jij hebt interesse in een prijsbegeleiding? Super! Neem vrijblijvend contact met ons op.