Bekijk hoe STREVER de prijszetting op punt zette van enkele kleine ondernemingen zoals die van jou aan de hand van een gloednieuwe benadering tot prijszetting, genaamd de prijscontext.
Deze fotograaf biedt verschillende vormen van fotografie aan. Voorheen vroeg hij erg gelijkaardige uurtarieven voor zowel vastgoedfotografie, huwelijksfotografie als corporate fotografie.
We gingen op zoek naar de correcte uurtarieven voor elke vorm van fotografie, hielden rekening met variabelen die zijn prijs beïnvloedden en goten alles in een handige prijsberekeningstool op maat van zijn zaak.
Deze interieurarchitecte had een unieke stijl en leverde prachtig werk, maar ze wist niet welke prijzen haar ontwerpen waard waren. We bedachten een nieuwe prijsmethode voor haar diensten en bezorgden haar de zekerheid die ze nodig had om 100% achter haar prijzen te staan.
Dit ijssalon had te maken met een enorm competitieve markt. Hoewel de zaakvoerder een duidelijke meerwaarde kon bieden met zijn ambachtelijke ijs, had hij nood aan duidelijke en gestaafde analyses om zijn meerprijs te verantwoorden.
Daarnaast onderzochten we de klantloyaliteit om zeker te zijn dat zijn klanten bleven terugkomen na een prijsverhoging.