Creëer een sterk aanbod waarin jouw meerwaarde volledig tot uiting komt, en dat tegen een waardegedreven prijszetting.

Diep vanbinnen voel je dat je jouw klanten veel te bieden hebt, maar voorlopig zien ze jouw meerwaarde slechts beperkt in of blijf je op jouw honger zitten. Je kan zoveel meer voor hen betekenen. Maar lukt dat wel op de manier waarop je nu tewerk gaat?

Je wil een impact nalaten op de levens van je klanten en grote problemen voor hen oplossen. Je wil een aanbod dat helemaal aansluit bij wie je bent en waarvoor je staat. Je wil jouw missie concreet in de wereld zetten en overvloed ervaren in jouw inkomsten.

In het Waardig Werk-traject werken we aan:

  • Jouw waardegedreven toekomstvisie

  • Jouw waardegedreven aanbod

  • Jouw waardegedreven prijszetting

Jouw Waardig Werk bezorgt je:

Een heldere toekomstvisie

Zodat jij perfect weet hoe je
ernaar toe kan werken.

Duidelijkheid in jouw
kernwaarden en kernkwaliteiten

Zodat je die volledig kan
doortrekken in jouw aanbod

Een waardegedreven mindset

Zodat je zonder zorgen kan loslaten
van wat “normaal” is in je markt.

Een waardegedreven aanbod

Waarmee jij de hoogst mogelijke
impact nalaat op je klanten.

Een waardegedreven prijszetting

Zodat jij geen zorgen hoeft te maken
over je financiën.

Diepgaande vervulling

Zodat jouw aanbod voelt als thuiskomen

Wil jij ook ondernemen vanuit meerwaarde? 

Voel je dat je nog meer impact kan nalaten, maar niet op de huidige manier? Zoek je diepgaande voldoening en waardering voor je werk?

In het Waardig Werk-traject maken we stap voor stap werk van een waardevol, onderscheidend en meetbaar aanbod tegen een waardegedreven prijs.

1. Jouw waardegedreven aanbod

In deze eerste fase werken we in 2 sprints zij aan zij om jouw waardegedreven aanbod vorm te geven.

Verwacht je aan oefeningen

  • om jouw waardegedreven mindset te ontwikkelen

  • om jouw toekomstvisie helder te krijgen

  • om jouw kernwaarden en kernkwaliteiten te achterhalen

Deze inzichten vertalen we daarna naar een sterk waardegedreven aanbod. We trekken jouw kernwaarden en kernkwaliteit volledig door in jouw werkwijze en klantbeleving en bepalen hoe we jouw waardegedreven aanbod gaan meten en evalueren doorheen de tijd.

2. Jouw waardegedreven prijszetting

Eens het waardegedreven aanbod op punt staat, kunnen we jouw waardegedreven prijszetting hierop afstemmen. Hierbij bepalen we de prijs in verhouding met de meerwaarde die je bezorgt, en niet zomaar tegenover het aantal uren dat je besteedt.

In 4 gesprekken bespreken we onder andere:

  • De kosten in jouw zaak

  • De doelgroep die je helpt

  • De concurrenten waarmee je te maken krijgt

  • De waarde die de klant uit jouw aanbod haalt

  • De markt waarin je actief bent

Zo bekomen we de nodige informatie om jouw waardegedreven prijszetting vorm te geven.

3. Jouw Waardig Werk strategie

Met al deze informatie gaat STREVER voor je aan de slag om het in één samenhangend geheel te gieten. We willen er zeker van zijn dat alle stukjes van jouw Waardig Werk strategie mooi in elkaar passen.

Daarna komen we jouw Waardig Werk strategie uitgebreid aan je voorstellen. We overlopen de analyses en onderzoeken die we samen doorlopen hebben, de conclusies die we daaruit konden trekken en jouw plan van aanpak omtrent jouw nieuwe waardegedreven aanbod en prijszetting.

4. Jouw meerwaarde communicatie

In stilte verkopen? Dat is niet zo’n goed plan! Daarom gaan we samen aan de slag om jouw waardegedreven aanbod succesvol in de markt te zetten.

We bespreken hierbij technieken om jouw marketing en verkoop aan te pakken, met een duidelijke focus op meerwaarde communicatie.

Wil jij ook ondernemen vanuit meerwaarde? 

Hoe je opgevolgd wordt

Na de oplevering van jouw nieuwe prijsstrategie wordt je verder opgevolgd. We houden 2 contactmomenten. We evalueren de resultaten en bekijken we hoe we jouw prijsstrategie eventueel verder kunnen optimaliseren.

Wat onze klanten zeggen:

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Robin. Hij hielp me met het uitwerken van een doordachte prijsstrategie en de structuur van mijn aanbod als marketing consultant. Vroeger deed ik dit vooral vanuit buikgevoel en kijken naar wat anderen doen. Sinds het waardig werk traject ben ik veel zelfzekerder bij het voorstellen van mijn aanbod omdat ik weet wat de fundamenten zijn. Dankzij de structuur en concrete tips van Robin heb ik ook meer rust, omdat ik niet bij elke aanvraag opnieuw van nul moet beginnen nadenken.

Maaike Scherrens
Masch Marketing

Ik heb een prijszettingstraject gevolgd bij Strever. Ik vond het persoonlijk heel waardevol, het heeft me veel helderheid gegeven over mijn kostprijs, verkoopsprijs en meerwaarde. Door die meerwaarde duidelijk in kaart te brengen sta ik ook gesterkt in mijn positie naar klanten toe. Offertes of prijsonderhandelingen waren voor mij altijd een moeilijk deel en iets wat ik liever vermeed waardoor ik ook vaak vast zat als het over mijn prijzen ging. Hij geeft je hier goeie tools voor op maat van je bedrijf en je meerwaarde.

Lise Proost
Madam Proost

Zeer goede begeleiding gehad van Strever. Het doorlopen van de kosten en gesprekken over de huidige werking maken dat er een mooi resultaat uit gekomen is. Nu ben ik zeker dat ik waarde en kwaliteit kan bieden aan mijn klanten voor de juiste prijs. Bedankt

Karine De Hondt
Finasense

Contacteer STREVER